You are here: Home > Косметика > Технологія вирощування часнику

Догляд за малими дітьми

Маленькі діти дуже легко звикають до певного розпорядку дня. Якщо їх годують, укладають спати, висаджують завжди в один і той же час, то ніякого утруднення не виникає — вони не капризують і зберігають протягом усього дня рівний, радіснийнастрій.

Коли здорова дитина кричить, треба насамперед перевірити чи не мокра вона,   чи зручно їй лежати.  Якщо все гаразд, не слід намагатися особливо заспокоювати її, брати на руки, прикладати до груді. Звичайно після цього дитина замовкає, але зате неза­баром засвоює манеру добиватися свого криком, плачем.

Коли дитині мине півроку, починають привчати її проситися на горщик. Через 20—ЗО хвилин після годування або відразу після сну (якщо немовля прокинулося сухим) треба подержати його над горщиком. Через певний строк воно звикне мочитися І випорожнюватися саме в цей час і вже само буде повторювати певні звуки або робити характерні рухи, показуючи, що воно хоче на горщик. Матері слід уважно придивлятися до дитини, щоб уловити ці перші сигнали.

Якщо це вдається і дитину від­разу ж садовлять, то звичка проситися на горщик закріплюється. Не треба подовгу залишати дитину на горщику або давати їй тоді іграшки.

Поводитися з дитиною треба лагідно, не кричати на неї, не шльопати і не залякувати. Від цього дитина стає неспокійною, бояз­кою, нервовою. Значно більшого можна добитися спокійною на­стійливістю, послідовністю вимог, поставлених до дитини.

У дитини повинні бути іграшки, але такі,  щоб вона не могла завдати ними собі якоїсь шкоди. Не треба давати дитяті дрібні предмети — буси, ґудзики і т. п., вона може застромити їх у вухо, ніс, проковтнути   або   вдихнути.   Дуже   добре   повісити   кілька яскравих іграшок над ліжком, дитина буде розглядати їх, радіти я з нових вражень. Пізніше іграшки кладуть  поряд з нею, і вона вчиться хапати їх, тягнутися за ними.

Навряд чи знайдеться мати, яка не мала б потреби «агукати» з немовлям, поговорити з ним. Дитина відчуває насолоду від теп­лого знайомого голосу, від схиленого над нею всміхненого об­личчя і т.д.

Все це прискорює загальний розвиток дитини. Усяку дію — купання, повивання, приймання їжі — треба супроводжу­вати ласкавими словами, називати предмети, якими доводиться користуватися, посміхатися до дитини.

В маленької дитини здатність стримуватися від якоїсь заборо­неної дії надзвичайно мала. Доцільніше не повторювати багато разів «не можна», «не дозволяю», а відразу ж спробувати пере­ключити увагу дитини.

Tags:

Leave a Reply